تبلیغات
مبانی تولید در رادیو و تلویزیون
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :پاورپوینت نوع فایل : ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :34 اسلاید قسمتی از متن : تهیه کننده: فردي است كه با شناخت از رسانه و جامعه مخاطب و بهره برداري مناسب از امكانات و منابع ، بتواند انواع برنامه هاي تلويزيوني را در كليه مراحل ساخت از مرحله فكر تا پخش تدارك و اداره كند. او مسئول سازماندهي و اداره گروه توليدي است . ممكن است انتخاب كننده ايده برنامه، گروه توليدي و بودجه باشد ...
مبانی تولید در رادیو و تلویزیون
ورودی های سال 91 دانشگاه خبر مشهد
انتشار کتاب پژوهشی در مبانی و اصول دانش رجال در اصفهان ...
بررسی مبانی اقتصاد اسلامی در برنامه «قرآن و اقتصاد»
تست حضوری گویندگی و اجرا در رادیو و تلویزیون (تک ترم ...
دوره آموزشی مبانی هنرهای تجسمی دوره آموزشی گویندگی در تلویزیون
برگزاری دوره آموزشی مبانی تهیه کنندگی در تلویزیون - نمایش ...
اسامی پذیرفته شدگان تست گویندگی و اجرا در رادیو و تلویزیون ...
مبانی و پیشینه نظری رسانه
زیباییشناسی تلویزیون: ادراک، شناخت، و مبانی ساخت | رسانه ...
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .